Kolik stojí poštovné?

Cena za poštovné a balné je 145 Kč včetně DPH. Pokud hodnota objednávky přesáhne částku 2500 Kč vč. DPH, poštovné a balné je zdarma.

Jakým způsobem je možné objednávku zaplatit?

Při nákupu v eshopu svítidel EGLO.CZ můžete platit těmito způsoby:

  • hotově – při převzetí na pobočce, nebo při dobírce
  • bezhotovostně – online platba kartou

Výhodou bezhotovostní úhrady je akceptace všech běžných typů platebních karet přes zabezpečené 3D SECURE řešení od GoPay. Více na www.gopay.cz.

Jak dlouho trvá doručení objednávky?

Každý produkt má v detailu uvedeno, zda je skladem. Pokud ano, znamená to, že jsme schopni ho expedovat v nejbližším termínu. Expedice zboží z našeho centrálního skladu probíhají 2x týdně. Běžný termín doručení objednávky na vaši adresu je tedy maximálně 7 pracovních dní. Pokud by nebylo možné zboží dodat v uvedeném termínu, naši pracovníci Vás neprodleně informují. Pro přesnější datum doručení konkrétní objednávky prosíme volejte, nebo pište na naše adresy.

Je možné, že objednaný produkt bude skladem i na vzorkové prodejně na Praze 9. V tom případě vás naši pracovníci konktaktují o možnosti okamžité expedice.

Obdržím doklad ke své objednávce?

Ano, doklad obdržíte s doručením objednávky.

Můžu si objednané zboží vyzvednout osobně ve vaší prodejně v Praze – Horních Počernicích?

Zboží na naší prodejně si vyzvednout můžete, ale vždy vyčkejte na informativní zprávu, že je zboží pro vás na prodejně již připraveno. Prodejna sice disponuje vlastním skladem, ale ten slouží primárně právě prodejně a přímo zde můžete zakoupit pouze vystavené modely svítidel.

Objednal jsem si několik různých svítidel, dopravce mi ale doručil jen část objednávky. Kdy obdržím chybějící zboží?

Objednávky se snažíme expedovat co nejrychleji dle jejich dostupnosti v centrálním skladu. Pokud některý z nich není v daný moment skladem a čeká se na jeho dodání z výroby, obdržíte nejdříve dostupné zboží a ihned po naskladnění také zbývající výrobky.

Přišlo mi potvrzení o objednávce a od té doby žádná další zpráva. Ztratila se moje objednávka?

V žádném případě. V okamžiku potvrzení přijetí objednávky je tato dále zpracována, předána do centrálního skladu a zboží se připravuje na expedici. Před samotným doručením zbožím budete včas informováni.

Je možné dodatečně ke svítidlu objednat náhradní sklo a další náhradní díly?

Ano, u většiny svítidel to možné je. Napište nám nebo zavolejte a obratem vám sdělíme možnosti dodání požadovaného náhradního dílu.

Zboží mi dopravce doručil poškozené. Jak mám postupovat?

V těchto případech nás kontaktujte přes kontaktní formulář, případně telefonicky či emailem. Situaci s Vámi obratem budeme řešit.

Doručené svítidlo jsem dle návodu sestavil, ale po zapojení nesvítí. Kde mám hledat pomoc?

Montáž svítidla doporučujeme provádět odborníkem. Pokud vaše svítidlo po sestavení a zapojení nesvítí, kontaktujte nás přes kontaktní formulář, případně telefonicky či emailem. Situaci s Vámi obratem budeme řešit.

Jak dlouho bude trvat reklamace zboží? Co k reklamaci potřebuji?

Ze zákona musíme reklamaci vyřídit do 30 dnů, ale snažíme se, aby reklamace byla vyřízena dle našich možností co nejrychleji. K reklamaci stačí kromě reklamovaného zboží přidat kopii dokladu o koupi.

Jakou poskytujete na zboží záruku?

Na interiérová svítidla je poskytována záruka 2 roky, na svítidla venkovní 3 roky, na LED žárovky 5 let.

Co znamená označení IP (např. IP44) u některých výrobků?

Stupeň krytí (IP) udává odolnost elektrických zařízení proti vniknutí cizího tělesa a vniknutí kapalin, zejména vody. Vyjadřuje se v tzv. IP kódu, který je tvořen znaky „IP“ následovanými dvěma číslicemi: první číslice udává ochranu před nebezpečným dotykem a před vniknutím cizích předmětů, druhá číslice označuje stupeň krytí před vniknutím vody. Například u svítidel do koupelny je vyžadován stupeň krytí IP44 (krytí před případným nebezpečným dotykem nástrojem či drátem a ochrana před stříkající vodou) a vyšší.

Máte jiný dotaz?
Zavolejte nám: +420 281 923 166
anebo napište: prodejna@eglo.com